3.09.2017

Todays Outfit | Bright Plaid Blazer


blazer/shorts - vintage  |  tee - Mango  |  belt - Gucci  |  shoes - ZARA  |  watch - Cluse

Jej jeszcze chwila i bedziemy mieli jesien! To lato naprawde szybko zlecialo, zgadzacie sie ze mna? Dzisiaj chcialabym zaprezentowac Wam goracy trend nadchodzacego sezonu. Mowa oczywiscie o kracie :) Jak Wam sie podoba powrot do lat siedemdziesiatych? Mi osobiscie bardzo, to dla mnie strzal w dziesiatke. Jestem totalnie zauroczona dzianinowymi marynarkami w krate. Swoja kupilam jakies cztery lata temu w lumpku. juz wtedy bardzo mi sie spodobala :) A jak Wam sie podobam w tej stylizacji? Pozdrawiam Was goraco :)

6 komentarzy:

  1. cudny look! chociaż chyba nie zdecydowałabym się na takie buty, to tu się super komponują;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie rewelacyjny look ;) świetna marynarka

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak patrzę, że chyba też masz problemy z cerą? Co stosujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedys mialam z nia problem, teraz jest juz dobrze, ale pozostaly niestety slady po tradziku. Na zdjeciach wyglada to nieco gorzej, niz w rzeczywistosci jest :) Nie stosuje zadnej masci na twarz, procz zwyklego kremu Nivea.

      Usuń
  4. Nice choice Agnesska!!! Shorts, jacket and boots is a really cool combination!!!
    Don't miss my last outfit, now on my blog! Kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    4 Reasons to wear a white dress

    OdpowiedzUsuń